top of page

SREDNJA ŠKOLA

"Ne govori mi šta da radim"

 

Između 15 i 19 godina, učenici nastavljaju istraživati društvenu nezavisnost.

Nastavni plan i program srednje škole je jedinstven za Bloom u dizajnu. Mladi su obavezni da polažu nekoliko obaveznih osnovnih predmeta, a zatim mogu da prošire ovu osnovu prema svojim interesovanjima.

Nastavni plan i program nudi širok pogled na svijet, naglašavajući ekološku međuzavisnost; istorijski razvoj i međusobnu povezanost ideja i događaja; i nudi transkulturnu  perspektivu.

Naš pristup je  fokusiran na razvoj i skrojen da zadovolji intelektualne, društvene, emocionalne i fizičke potrebe adolescenata. Uči studente da sami razmišljaju i razvijaju logičko zaključivanje, istraživačke vještine i vještine  naprednog razmišljanja.

Bloom private Montessori school in Sarajevo

Koje su potrebe adolescenata?

Adolescencija i rano djetinjstvo su razvojni periodi koji imaju mnogo toga zajedničkog. Mala djeca više vole aktivnosti iz stvarnog života nego akademski rad. Adolescenti također moraju iskusiti rad u stvarnom životu izvan svoje učionice. To je način da shvate ko su i koje je njihovo mesto u društvu van porodice.

191929-sfs-bloom-44.jpg

Društvena

pravda

191929-sfs-bloom-44.jpg

Heroji i 

uzori

191929-sfs-bloom-44.jpg

Osobno

dostojanstvo

191929-sfs-bloom-44.jpg

Globalna

 zajednica

191929-sfs-bloom-44.jpg

Pripadanje

Mladima je omogućeno da nauče kako primijeniti svoje znanje. Učenici imaju velike blokove vremena za rad bez prekida. Raspored grupnih aktivnosti je fleksibilan i omogućava nastavnicima da odvoje količinu vremena koja je najprikladnija za date aktivnosti. Koristeći ovaj pristup, učenici nastavljaju da uče kako odrediti prioritete, tempo i preuzeti odgovornost za svoj rad.

Bloom private Montesori school in Sarajevo

OSNOVNI OSJEĆAJI

socijalna pravda, heroji i uzori, lično dostojanstvo, pripadnost

FOKUS

...je na globalnoj

zajednici

ŽELE

društvenu neovisnost

bottom of page