top of page
Writer's pictureBloom

Upoznajte Osoblje: Aida Dreković, Bibliotekarka


Aida Dreković, Žena sa kratkim smeđim bobom, u crnoj majici i sivom kardiganu, ispred tamne pozadine

Danas razgovaramo sa osobom koja je udahnula novi život Bloomovoj biblioteci, našom bibliotekarkom Aidom Dreković. Bloomova biblioteka nikada nije bila bolje zbrinuta, dok djeca pokazuju veliko interesovanje za čitanje i brigu o knjigama. U ovom intervjuu Aida Dreković govori o važnosti čitanja i pričanja priča te individualiziranog učenja.


Reci nam nešto o sebi. Zovem se Aida i bibliotekarka sam u nasoj Bloom školskoj biblioteci. Tu sam uvijek za nase radoznale učenike, bilo da čitamo priče, vježbamo čitanje, popravljamo knjige... Volim da radim s djecom, mislim da i djeca to osjete, tako da je naša biblioteka mjesto gdje naša djeca baš rado dolaze.

Kako bi definisala svoju svrhu u Bloomu?

Mislim da je moja osnovna svrha podržati i poticati ljubav prema čitanju, istraživanju i samostalnom učenju među djecom. Kao bibliotekarka, smatram da imam važnu ulogu u stvaranju bogatog i poticajnog bibliotekarskog okruženja koje je usklađeno s Montessori filozofijom i principima.

Po čemu se Bloom razlikuje od drugih škola?

Bloom, za razliku od drugih škola, pruža našim učenicima jedinstveno holističko iskustvo učenja.

U našoj školi je naglašena važnost razvoja praktičnih vještina kod djece. Djeca imaju priliku sudjelovati u svakodnevnim aktivnostima poput kuhanja, vrtlarenja, čišćenja i upravljanja vremenom. Ove aktivnosti im pomažu razvijati samostalnost, odgovornost i praktične vještine koje su im korisne u svakodnevnom životu. Takođe, naša škola stavlja naglasak na razvoj emocionalne inteligencije i duštvenih vještina kod djece.

Zašto su knjige i priče važne?

Montessori pristup naglašava individualizirano učenje, a čitanje priča i knjiga pruža mogućnost djeci da istražuju i uče vlastitim ritmom. Svaki naš učenik/učenica može odabrati knjige koje su prilagođene njihovim interesima, sposobnostima i razvojnim fazama. Kroz knjige, djeca dolaze u dodir s različitim kulturama, vrijednostima i perspektivama. Kroz čitanje, djeca se uključuju u priču, prate zaplet i likove, što razvija njihovu sposobnost pažnje, fokusiraju se na detalje, razvijaju riječnik... Šta se nadaš da ćeš naučiti ili dati svojim učenicima?

Nadam se da će ih ljubav prema čitanju i pisanoj riječi, pratiti kroz njihovo odrastanje kao i kroz dalji život.

Šta su ti tvoji učenici naučili?

Jedna od najvrijednijih lekcija koju sam naučila od učenika jest da svako dijete ima jedinstvene interese, potrebe i stil učenja. Shvatila sam koliko je važno prilagoditi svoj pristup svakom djetetu i osigurati da naša biblioteka ima raznolike knjige koji odgovaraju njihovim individualnim potrebama.

Imaš li neku omiljenu uspomenu iz ove akademske godine? International Poetry day, koji se evo vec dvije godine obiljezava u nasoj školi, u martu mjesecu, gdje kroz recitovanje poezije naših omiljenih pjesnika, slavimo poeziju i dolazak proljeća.



コメント


bottom of page